منتدى لمسة رقة
صعـــــــيدى فى الجامعه (5) 76167492
منتدى لمسة رقة
صعـــــــيدى فى الجامعه (5) 76167492
منتدى لمسة رقة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى لمسة رقة

منتدى كلية الآداب قسم الفلسفة بجامعة الفيوم
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 صعـــــــيدى فى الجامعه (5)

اذهب الى الأسفل 
4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نسر الغرام
مشرف
مشرف
نسر الغرام


تاريخ التسجيل : 28/01/2010
العمر : 37

صعـــــــيدى فى الجامعه (5) Empty
مُساهمةموضوع: صعـــــــيدى فى الجامعه (5)   صعـــــــيدى فى الجامعه (5) I_icon_minitimeالأحد 14 فبراير 2010, 3:35 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

مع حبى ليكم شباب

وكل عام وانتم بخير

احب بالمناسبه السعيدة دى

يوم الحب

اكمل معاكم

اجمل قصة حب

ونهايه الحب حتكون ايه

تعالوا مع بعض

نكمل

وقفنا فين اخر مرة

عند ..ريم بتسال

تعالى نكمل

ريم : نور عايزه اسألك علي حاجه

نور : اسالي يا ريم

ريم : هوه انتي واحمد خلاص يعني ؟

نور : يعني ايه خلاص يعني ههههههههه مش فاهمة حاجة

ريم : بتحبوا بعض يعني

نور: بصي هو بصرراحة مش قالهالي مرة واحدة

ريم : امال قالهالك علي تلت مقاطع

نور : نوو هو يمكن حسسني بيها بس مش قالها

ريم : وانتي بتحبية

نور : ايه ؟

ريم : وانتي بيحيبه

نور : بصراحة ؟

ريم : امال يعني بالسلطة

نور : اه بس مش عارفه هوه بقي ناوي علي ايه

ريم : علي فكرة عايزه اعترفلك بحاجة

نور : تعترفي !!!!!!

ريم : اه

نور : باية !!!!!!!

ريم : انا كنت حاسه اني بحب احمد

وهو كمان حسسني انه بيحبني بس بعد

مكالمه التليفون عرفت انه بيحبك وكنت شاكه قبل كدا

نور : بيحبني

ريم : اها

نور : بصي يا ريم صعبه اوي اني اختار بين صحبتي

وبين الى انا بحبه فانا هسيب

الامور تمشي بطبيعتها علشان مش نزعل من بعض

ريم : لا هنزعل من بعض ليه يعني ده انا المفروض اني افرحلك في فرحك هو احنا مش اخوات

نور : ربنا يخليكي يارب يا ريم

ريم قاعدة هتولع (( ايه الي انا هببتوا دا )) جييييت اكحلها عمتها

ولحظااااااااااااااااات من الصمت

و احمد جه بالسندوتشاات

يلا كلوا بسرعه علشان السواق بيقولوا استعدووووا هنمشي

وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس

لاستكمال العوووووووودة

الصمت يسود الاتوبيس ياتري في ايه

ريم مضايقه اوي من الى حصل ومن احمد ومن نور ومش طايقه نفسها ففضلت السكوت

نور بتفكر في احمد يا تري هو كمان بيحبها ولا مجرد اعجاب ولا مجرد واحد بيتسلي


وياتري هي اخطأت الاختيار ولا ايه بالظبط

احمد بقي وده مشكلته مشكلة عمال يفكر يعرف نور انو بيحبها ازاي ؟؟

والاتوبيس ماشي في الطريق والسواق هينام وشكلوا هيقلب الاتبويس بيهم

وهيموتوا ونخلص منهم كلهم باذن الله

وبعد مرور سبع ساعات تقريبا ومحدش يسألني ليه سبع ساعات علشان هي جت

في دماغي كده السواق : حمدا الله علي السلامة يا جماعة

وصلنا الحمد لله

وصل الرجل ووصل الناس

ونزلت الناس من الاتوبيس

ونزل احمد نور وريم ووقفوا تاكسي

ريم : ميرسي يااحمد معلش تعبتك معايا

احمد : انتي بتقولي ايه يا هبلة احنا اخوات

ريم : تسلم يارب يااحمد

احمد : يارب ياختي يارب

احمد : نور هتروحي فين دلوقتي

نور : هرجع تاني شرم هههههههههههههههه

احمد : طيب استني نروح ريم ونرجع سوا هههههههههههه

ريم : ههههههههههههههه ماشي انا هركب وامشي يا غلسين

نور : هروح طبعا يااحمد مرهقة جدا ومحتاجه اني اريح

احمد : طيب بعد متوصلوا اتصلوا بيا طمنوني عليكوا

ريم : وانت هتروح فين يااحمد

احمد : هروح اخد شوية حاجات من البيت وهنزل البلد

نور : انت هتنزل البلد ؟

احمد : اه

نور : طيب هشوفك امتى تاني

ريم : خليه ياستي قاعد في بلدهم اكرمله

ههههههههههههه

احمد : خليكي في حالك يا غلسه انتي

ريم : انا غلسه يااحمد

احمد : بصرااحة اه

نور : عنده حق بصراحه يا ريم

ريم : ماشي ماشي ربنا يسمحكوا

أحمد : يلا علشان تروحوا ووقف احمد تاكسي وركب نور

وقالها انا هوصل لريم لحد البيت

نور : لا هاجي معاكوا انا بيتي مش بعيد عن ريم

احمد : هههههههههههه ولا بعيد

نور : يلا مش مهم توقف تاكسيات تاني

السواق : علي فين يا انسة

ريم : المعادي يا اسطي

السواق : هي المعادي دي شارع يعني راحة فين في المعادي

احمد : ايه ياعم انت في ايه مش في راجل واقف المفروض تتكلم معاه ولا انت ابن

دزمه متعرفش في الاصول

السواق : اللهم طولك يا روح بلاش غلط يا بليدنا انت

نور : خلاص انتوا هتتخانقوا

السواق : لا يا ستي اتفضلوا اركبوا ماهو يوم باين من اوله

احمد : تصدق بالله يا اسطي

السواق : لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله

احمد : انت متنفعش سواق اخرك سباك مش عارف ده احساسي من ناحيتك

السواق : والله يا اخينا انا مش مستريحلك مش عارف ليه

احمد : ياعم هوه انا جاي اتجوز اختك هتقولي مستريحلك ولا مش مستريحلك ايه الناس دي

السواق : ياعم متبطل غلط مش عايز اطول لساني عليك

احمد : تطووول ايه انت عبيط يعم انت ولا شكلك كدا

ريم : خلااااااااااااااااااااااااااص انتوا بتتخانقوا

السواق : والله مانا مركبكوا

احمد : احسن يعني هنركب التروماي يلا ياعم شوف انت رايح فين

ومشي سواق التاكسي

واحمد واقف واحد تاني بس شاب كدا وباين عليه لذيذ

السواق : علي فين يا فندم

احمد : المعادي يا باشا

السواق : اتفضل ياباشا

ونزل فتح شنطه العربية ودخل الشنط وركبهم ومشي

السواق : علي فين بالظبط في المعادي يا استاذ

احمد : شارع ..... عمارة ....

السواق : اوك

وبعد خمس دقايق تقريباا

وصلوا

ريم بتتكلم في التليفون

ريم : ايوه يا ماما

مامتها : ايوه يا ريم

ريم : انا تحت العمارة ورجلي مكسورة

مامتها : مكسورة ؟؟

ريم : اه

مامتها : طيب انا هنزلك حالا

ريم : اوكي بس بسرعه

ثواني معلش ماما نازلة دلوقتي

السواق ولا يهمك يا فندم

احمد : علي فكرة انت زوق يعني

السواق : ربنا يخليك

ونزلت مامة ريم

مامة ريم : مالك يا ريم

احمد : هوه دا وقت مالك يا ريم

ريم : ههههههههههههههههههه بس يااحمد

احمد : حاضر

ريم : يلا نزلوني

نزلت ريم وخرج الراجل شنطها

احمد : ثواني معلش هطلعها وانزلك

السواق : ولا يهمك انا معاك

طلع احمد مسند ريم ومامتها معاه

ونور في العربية ولا نطقت بحرف واحد

المهم طلعت ريم ونزل احمد

احمد : يلا بينا يا باشا

السواق : علي فين ياباشا

احمد : لا مش بعيد الشارع الجاي دا وبعد كدا هتوديني الحدايق

السواق : اوكى

وسكون لحظات كدا

وبعدين نور تتكلم

نور : احمد انزل ثواني عايزاك

احمد : اوكي حاضر

نزلوا الاتنين واحمد شال معاها

الشنط لحد موصلها لجو العمارة

احمد : خليكي معايا على التليفون

نور : لا انت رخم اصلا

احمد : ليه بس

نور : عمال تهزر مع ريم ومع مامتها

احمد : يا هبلة ريم دي اختي ومامتها مامتي

نور: بس برضه

احمد : طيب خلاص متزعليش كدا

نور : هتقعد قد ايه في البلد

احمد : ده اصلا فاضل علي الدراسة 19 يوم

نور : يعني هتقعد الـ 19 يوم في البلد يااحمد

احمد : لا طبعا هقعد 18 بس

نور : بتكلم بجد بقي متبقاش رخمممممم

احمد : طيب هقولك هوه اسبوع واحد بس علشان ابويا ميزعلش

نور : طيب ابقي طمني عليك

احمد : وانتي كمان هتوحشيني

نور : ايه

احمد : الراجل واقف مستنينى بره

نور : ههههههههههههههههههههه طيب ابقي كلمني اول متوصل البيت

احمد : حاضر

نور : يلا لا اله اله الله

احمد : سيدنا محمد رسول الله

خرج احمد للراجل

احمد : معلش يا باشا اتأخرت عليك

السواق : ولا يهمك ياباشا

احمد : تسلم يارب

ومشيوا واحمد قالوا علي العنوان وووصل احمد بالسلامه

احمد : اتفضل معايا ياباشا

السواق : الله يخليك علشان شغلي بس

احمد : ماشي ياباشا

مشي السواق واحمد طالع علي الشقه

حب يتكلم في التليفون

ياتري هيكلم مين ؟؟؟

اكيد نووووووووووووووووور

المهم اتصل بيهااحمد : وحشتني

نور : بس يا مجنون

احمد : مجنون ليه

نور : بس بقي يااحمد

احمد : طيب خلاص انا وصلت اهو وطالع علي السلم

نور : حمد الله علي السلامة

احمد : عايز اقولك علي حاجة

نور : قول

احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد ...وسكت

نور : ها يابني

الحلقه الاخيره

وقفنا المرة الى فاتت ساعه مااحمد كان بيكلم نور وبيقولها

انو لما يرجع من البلد وسكتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ياتري هيقول ايه دا الى هنعرفوا مع بعض خلال حلقتنا النهارده

احمد : عايز اقولك علي حاجة

نور : قول

احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد وسكت

نور : ها يابني

احمد : هغير الشقه دي واخد شقه تانيه

نور : اشمعنا يعني

احمد : لسببين بصراحة

نور : الى هما ايه يعني

احمد : السبب الاول يا ستي الست صاحبة البيت مش مظبوطه كدا

نور : مش مظبوطه ازاي يعني

احمد: عادي يعني مش مستريحلها انا

نور : اها والتاني ايه بقى

احمد : عايز اخد شقه قريبه من بيتكوا

نور : من بيتنا اشمعنى ؟

احمد : هقولك لما ارجع ان شاء الله

نور : لا قولي دلوقتي

احمد : لا مش هينفع دلوقتي والله

نور : بقي كده ياااحمد

احمد : يابنتي عادي والله هقولك لما ارجع

نور : ان شاء الله ترجع بالسلامة

احمد : طيب انا هقفل دلوقتي وابقي اكلمك وقت تاني

نور : طيب بس متتأخرش عليا

احمد : مقدرش اتأخر عليك يا قمر

نور : طيب يلا سلاام

احمد : سلام

وقفل احمد مع نور

وطالع السلم قابل مين

جارته صحبة البيت

جارته : حمد الله علي السلامة يا استاذ

احمد : الله يسلمك

جارته : جيت امته

احمد : لسه حالا

جارته : علي فكرة الحج اتصل بيك أكتر من مرة

احمد : ابويا

جارته : اها

احمد : طيب ماشي انا رايح اصلا حالا

جارته : ابقي طمني عليك لما توصل

احمد : ان شاء الله

وطلع احمد لم حاجاته

وراح ركب العربية الى هتوديه البلد

وركب فعلا

وبعد سااعاات وصل احمد البلد

نزل من العربية

قابل مين ؟؟؟؟

ياتري قابل مين؟؟؟؟؟؟؟؟

قابل محمد ابن عمه

محمد : مييييييييييييييييييييييييين احمد ؟؟؟؟

احمد : اها يابني ايه شوفت عزرائيل ههههههههههههههههه

محمد : وحشني يا وله

احمد : وانت كمان والله يا محمد ايه اخبارك

محمد : الحمد لله عايشيييييييييييييين انت عامل ايه يا ولة

احمد : وله ايه ياعم متهدي شوية عليا

محمد : ايه انت بجيت خلاص بندرى

احمد : بندري ايه يابني

محمد : انت اتغيرررت يااحمد ومبجتش زي الاول

احمد : يلا يابني علشان توصلني

محمد : اوصلك فين ؟؟

احمد: البيت يابني

محمد : لا لا لا لا تعال نروح البيت عندنا نتغدي الاول

احمد : لا يلا نروح ابويا وامي واحشني وعايز اشوفهم

محمد: طيب يلا انت حر

احمد : يلا

مشيوا الاتنين وراحوا بيت احمد

احمد دخل البيت سلم علي ابوه وامه وقعد اتكلم معاهم

وبالليل قال لابوه انا عايزك في كلميتن

ابوه خدوا وخرجوا معرفشي رراحوا فين بس المهم انهم خرجوا

وهما ماشين

الحج : ايه يا احمد خير في ايه

احمد : بصراحه يابا انا كنت عايز اكلمك في موضوع كدا

الحج : قول يا احمد في ايه

احمد : انا معايا بنت في الجامعه بحبها وعايز اخطبها

الحج : ودي من مصر يا احمد

احمد : اها من مصر يابا

الحج : بص يااحمد انت طلبت تروح مدرسه كبيرررة

احمد : اسمها الجامعه ياباا

الحج: انا معرفش في الحاجات دي

احمد : المهم يابا البنت دي بحبها وهي بتحبني وعايز اخطبها

الحج : يابني بنات مصر غيرنا

احمد : لا يابا دي كويسة اوي

الحج : ياااحمد فكر تاني وانا يابني مش هتأخر عنك

احمد : تسلملي يارب يابا وربنا ميحرمنيش منك

الحج : تصدق ان امك لسه مكلماني في الموضوع دا

احمد : موضوع ايه

الحج : كانت عايزه تخطبلك مسعدة بنت خالك

احمد : حرام عليك ياباا دي دايسه علي وشها قطرر قبل كده

الحج : بس يا وله دي بنت خالك برضه

احمد : ماشي يابا سكت اهو

ومشي ابوووه هوه واحمد ماشين بيتمشوا في البلد وروحوا بالليل

احمد كان مستعجل عايز يروح علشان يكلم نور

المهم دخل احمد اوضته وقال هكلم نور

المهم اتصل بيها

نور ردت عليه

احمد : نوور

نور : احمد ازيك

احمد : الحمد لله تمام ازيك انتي عاملة ايه

نور : الحمد لله تمام

احمد : فاكرة يا نور السبب التاني الى كنت بقولك عليه بتاع الشقه

نور : اها طبعا فاكرااه الي انت مردتش تقولي عليه

احمد : ما انا خلاص كلمت الحج

نور : حج ايه ؟ مش فاهمة حاجة

احمد : نور

نور : نعم

احمد : شكلك حلو وانتي بتعملي عبيطة ههههههههههههههههههههه

نور : ههههههههههههههههههههههههههههه لا بجد مش فاهمة في ايه

احمد : نور

نور : يادي نور نعم يابني

احمد: بحبك

نور : نعم !!!!!!

احمد : ايه قولت حاجه مش علي مزاجك ؟

نور : نعم !!!!!!

احمد : ايه يابنتي عليكي عفريت اسمه نعم ؟؟

نور : ايه !!!!!!!

احمد : طيب بقولك ايه هههههههههههههههههههه اعتبريني مقولتش حاجة

نور : مين !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

احمد : ههههههههههههههههههه وربنا هبلة

نور : احمد اقفل دلوقتي ونكمل بعدين

احمد : ههههههههههههههههههههههه ليه يابنتي

نور : اسمع الكلام بس يااحمد علشان خاطري

احمد : حاضر يا ستي

نور : سلام يا,,,,,,,

أحمد : ياا ايه ؟؟؟

نور : يارخم ههههههههههههههههههه

احمد : سلام يا رخمه

وبعد مرور اياام حوالي اسبوع تقريباا

وكانت مكالمات احمد ونور عباره عن اتنين خلاص بقي بيحبوا بعض

رجع احمد الشقه القديمه خد حاجته كانت نور ظبطت ليه شقه جديدة

وراح نقل حاجاته في الشقه الجديدة ومستني يعرف رد نور علي اخر سؤال كان سأله ليها

ياتري هتعملي ايه يا نور

وعمالة تفكر ياتري اقوله ايه

كل ما تتخيل الموقف مش عارف تفكر في اي حاجة

احمد : نور

نور : نعم

احمد : بصراحه كدا

نور : ها

احمد : وبدون مقدماات

نور : يارب نخلص هههههههههههههههه

احمد : هنخلص اهو

نور : طيب يلا انطق ههههههههههههههه

نور : دانا يابني لو بحب في ابو الهول كان زمانه نطق ههههههههههههههه

احمد : علي اساس انك بتحبيني يعني

نور : عارف مستر كاظم الساهر

احمد : وهل يخفي القمر

نور : بيغني بئي وبيقول ((( هل عندك شك ))) اظن كده مسمعش صوتك تاني

احمد : لا مش فاهم وضحي حضرتك ههههههههههههههه

نور : طيب اها يا سيدي حاجة تانيه

احمد : اها ايه بقي ؟

نور : يلاهوووووووووووووووي يابني خنقتني

احمد : طيب خلاص خلاص خلاص

نور : ها كنت عايز تقول ايه

احمد : كنت عايز اقولك


اقولك..........


اقولك..........


اقووولك..........

...............................
ياترى حيقولها ايه ....
............................
.............................
..........................
تتجوزينني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

the end



مع حبى وتقديرى ليكم جميعا

وكل عام وانتم بخير

وبكدا تكون انتهت قصة احمد ونور

وقصة الحب الطويله دى

يارب تكون ممتعهة ومش ممله

شكرا ليكم

صعـــــــيدى فى الجامعه (5) 011rb0
صعـــــــيدى فى الجامعه (5) 993117
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://nesrelgram.ahlamountada.com
AhMęĐ ŖąGąß
AdMiNSTRATOR
AdMiNSTRATOR
AhMęĐ ŖąGąß


تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 31

صعـــــــيدى فى الجامعه (5) Empty
مُساهمةموضوع: رد: صعـــــــيدى فى الجامعه (5)   صعـــــــيدى فى الجامعه (5) I_icon_minitimeالأحد 14 فبراير 2010, 3:50 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه

بجد حلوة جدا يا نسر

يا رب دايما تفضل تمتعنا بمواضيعك دى

نهاية سعيدة
صعـــــــيدى فى الجامعه (5) -%2BThe%2BEnd+copy+1
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://arkafm.ahlamontada.net
سمسمة
فيلسوف حريقة
فيلسوف حريقة
سمسمة


تاريخ التسجيل : 11/01/2010
العمر : 29

صعـــــــيدى فى الجامعه (5) Empty
مُساهمةموضوع: رد: صعـــــــيدى فى الجامعه (5)   صعـــــــيدى فى الجامعه (5) I_icon_minitimeالأحد 14 فبراير 2010, 4:31 pm


ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
بجد قصة رائعة
بس انت طولت اوي علي النهايه
بس نهاية سعيده


صعـــــــيدى فى الجامعه (5) 765c7a9bae
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mostafa kamel
مشرف
مشرف
mostafa kamel


تاريخ التسجيل : 10/01/2010

صعـــــــيدى فى الجامعه (5) Empty
مُساهمةموضوع: رد: صعـــــــيدى فى الجامعه (5)   صعـــــــيدى فى الجامعه (5) I_icon_minitimeالأربعاء 17 فبراير 2010, 10:26 pm

ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
قصه جميله

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نسر الغرام
مشرف
مشرف
نسر الغرام


تاريخ التسجيل : 28/01/2010
العمر : 37

صعـــــــيدى فى الجامعه (5) Empty
مُساهمةموضوع: شكر خاص   صعـــــــيدى فى الجامعه (5) I_icon_minitimeالأربعاء 24 فبراير 2010, 1:23 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

نورتوا ياجماعه والله

مش عارف ااقولكم ايه

بس بجد نورتونى

تقبلت مروركم

وميرسى اوى سمسمه

على احساسك الجميل دا

بس دى قصة طويلة لازم تكون طويله

فهمتى وجهة نظرى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://nesrelgram.ahlamountada.com
 
صعـــــــيدى فى الجامعه (5)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صعـــــــيدى فى الجامعه
» صـــــــعيدى فى الجامعه (3)
» صــعيدى فى الجامعه 4
» صعيــــــــدى فى الجامعه (2)

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى لمسة رقة :: عاااااااااام :: اضحك مين قدك-
انتقل الى: